keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Kynsijuttuja

Olen aina ollut aika ahkera kynsien lakkailija ja pidän usein myös kirkkaan punaista lakkaa, joten jonkinnäköinen lakkaus kynsissäni tulee varmasti olemaan myös hääpäivänä. Olen tällä hetkellä hiukan kahden vaiheilla tahdonko simppelin ranskalaisen lakkauksen vai tasaisen kirkkaan punaisen. Kirkkaan punaista saattaa ehkä olla liikaa, jos sitä on kimpun ja huulten lisäksi kynsissäkin. Myös nuo ylä oikean kuvan hillityt glitterkynnet voisivat olla aika hienot, kunhan glitter olisi väriltään hopeaa.

Yhden asian olen kuitenkin päättänyt, hääpäiväksi aion ottaa taas geelilakkauksen. Minulla on ollut yhden vajaan vuoden jakson ajan BioSculpture geelilakkaus kynsissä ja pidin siitä todella paljon. Omat hauraat ja helposti liuskoittuvat kynteni pysyivät geelilakan alla loistavassa kunnossa, mikä olikin suurin syy siihen, että pidin geelejä melkein vuoden. Syy miksi luovuin lakasta oli hinta, kertalakkaus oli reilut 50 euroa ja minulla se uusittiin kerran kuukaudessa.  Hinta ei olisi välttämättä minua niin häirinnyt, mutta kun samaan aikaan kaipasin geelittömiä kynsiä (olisin halunnut vaihtaa väriä useammin, mutta sittenhän se vasta kalliiksi olisikin tullut), niin päädyin sitten poistamaan ne. Ne olivat kuitenkin aina täydellisen näköiset, joten käyn varmastikin laitattamassa kynnet taas ennen häitä. Tämän geelauksen jäljiltä omat kynnet ovat myös aivan normaalit, sillä kynnen pintaa ei hiota ennen lakkausta, kuten joissakin geelilakkatekniikoissa. Pintaan laitetaan "aluslakka", joka sitten karhennetaan sellaisella bufferilla. Joten, jos pelkää rakennekynsiä, mutta haluaa kuitenkin kestävämmät omat kynnet niin suosittelen lämpimästi.



Kuva: ModishWed

2 kommenttia:

  1. Tommoset iiihanat punaiset kynnet mulle pliis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne vaan on kyllä ihanat ja varsinkin valkoista pukua vasten nousevat oikein esiin :)

      Poista