sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

THE DRESS

Siis apua, mä tein sen. Menin ja ostin eilen hääpuvun ja se on täydellinen, tai siis siitä tulee täydellinen. En oikein ollut ymmärtänyt mitä tarkoitetaan sillä, että siinä tulee ihan mieletön fiilis, kun se oma puku löytyy. No nyt tiedän, siis aivan mahtavaa!!!! No nyt te kaikki siellä kärsimättöminä mietitte, että kerro kerro, mikä se nyt on. Voin paljastaa teille, että se ei ole Toscana, vaan jotain ihan muuta. Se on pitsinen, loiva merenneito, pienet hihat ja täysin avoin selkä ja se on minun! Nyt puku jäi Stilissimaan odottomaan rintaliiviostoksia (tää on se vaikea c osa: eli olkaimettomat erittäin matalalle selkään kiinnittyvät), jonka jälkeen pukua lähdetään muokkaamaan just mulle sopivaksi. Stilissiman Hanna vaan heilui mun ympärillä neulojen kanssa ja varmaan kaksi kokoa liian isosta puvusta tulee nyt mun unelmien puku:)

Sneak peak on osa mun laahusta, josta oikeasti tulee aika pitkä, tässä kun seisoskelen jakkaran päällä.


p.s. Viitaten eiliseen postaukseen ei tule mitään muuta kuin pukuun kiinni ommeltua tylliä, ei alushameita! Jee:)

15 kommenttia:

  1. Onnea sen oikean löytämisestä :)
    Näyttää ja kuulostaa lupaavalta!

    VastaaPoista
  2. Oi oi oi näyttää ihanalta! Kyllä Stilissimassa osataan, arvasin kyllä että tuut olemaan tyytyväinen liikkeeseen :) Ootan innolla että näen joskus pukusi kokonaan täällä blogissa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laittelen varmaan sneak peak kuvia vähitellen, kunhan sitten puvun muokkauksessa syksyllä päästään eteenpäin :)

      Poista
  3. Vau, laahus näyttää aivan mielettömän upealta! :)

    VastaaPoista
  4. kuullostaa todella hyvältä :) mun puku on saapunut stilissimaan ja kohta päästään aloittamaan siihenkin muutostyöt :)

    VastaaPoista
  5. Oo näyttää täydelliseltä!!

    VastaaPoista
  6. Ihanalta näyttää, upealta! :)

    VastaaPoista
  7. Huikealta näyttää ainakin laahuksen perusteella! :)

    VastaaPoista
  8. Jee, ihanaa, että oot löytänyt puvun!!

    VastaaPoista
  9. Sun puvun kuvaukset käy niin yksiin omien visioideni kanssa, ettei jopa olisi sama puku.. :) Itse himoitsen ko. kaunotarta sampanjan värisenä.. jännityksellä odottelen lisää kuvia ja että pääsen itse kokeilemaan omaani. <3

    VastaaPoista
  10. voi ihana! kuulostaa just ssellaselta jonka itsekin haluan ensi kesän häitä varten!! et mitenkään haluu linkittää kuvan mekosta? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsotaan missä vaiheessa mun pokka pettää, mutta toistaiseksi haluaisin julkistaa häälookkini kokonaisuudessaan vasta häiden jälkeen. Vaikka ei se nyt ihan yllätyksenä monille kavereille tulekaan ;D

      Poista