sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Birdcagehuntujen lumous

Jos on yhtään höpsähtänyt vintagelookiin häissä niin birdcagehuntu on kyllä melkein must. Olen pyöritellyt sitä itsekin vaihtoehtona, tämä tosin ei täyttäisi kirkossa olkapäät peitettynä vaatimusta samoin kuin pitkä huntu... Mutta on ne vaan niin ihania, jos löytäisin sen täydellisen boleron niin birdcage huntu sen pariksi ei olisi lainkaan hullumpi vaihtoehto. Birdcagehuntu olisi ihan täydellinen asuste punaisten huulten pariksi.

Kuva: stylemepretty

Kuva: labellebride.com



Kuva: labellebride.com


4 kommenttia:

  1. Oi sanoppa muuta, oon itsekin aivan rakastunut noihin! Ei vaan sovi pukuni kanssa yhteen, muuten olisi ehdottomasti tullut mullekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää nyt on tietty ihan jokaisen omasta mieltymyksestä kiinni, mutta just sun pukuunhan se sopisikin! Mun mielestä siinä ikäänkuin raidoissa oleva pitsi henkii sellaista vähän vanhaa henkeä, johon bidcage kyllä sopisi hyvinkin. Mutta näitä nyt pitäis aina sovitella puvun kanssa, ei pelkistä kuvista saa ikinä mitään kuvaa kokonaisuudesta :)

      Poista
    2. Niin se on kyllä totta, olisi pitänyt saada sovitella erilaisia. Sellainen yksi birdcage, mikä oli pannassa kiinni, ei vaan jotenkin istunut siihen kokonaisuuteen kun sovitin sitä puvun kanssa. Ja sit se puoliselkään ulottuva huntu vaan jotenki natsasi niin hyvin :) Ehkä mä tyydyn siihen ja ihailen vain muiden birdcageja ;)

      Poista
  2. Minä ostin tuollaisen hunnun eBaysta ja ihastuin siihen todella paljon. En pidä perinteisestä hunnusta, joten tämä oli oikein loistava vaihtoehto.

    VastaaPoista