keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Juhlakattaus

Kuva: Alia

Oikeasti tein tämän postauksen vain siksi, että nämä kuvat ovat niin kauniita, kattaus kun ei nyt ehkä ihan päivänpolttava aihe ole, mutta aivan sama... Kuten jo aikaisemmin olen maininnut, olemme niin minä kuin sulhokin yksinkertaisen ystäviä, joten emme ole ajatelleet koristella juhlatilaa mitenkään erityisesti. Sen takia halusimme myös, että juhlapaikka on jo itsessään kaunis. Pöytiin tulee normikattaus, todennäköisesti siihen suuntaan millaisia kattauskuvia Alian sivuilta löytyykin. Eiköhän ne osaa hommansa, ilman että mun tarttee sitä varsinaisesti miettiä :D Kattauksen lisäksi pöytiin tulee pienet kukka-asetelmat (se kukkapostauksen tiivis neilikka-asetelma olisi tosi hieno ja varmasti suostuisivat sellaisen toimittamaan) ja paljon kynttilöitä (tästä höpisinkin jo aiemmin).


Kuva: Alia





Kuva: WeddingGawker


Koska sinänsä olisi hauskaa, että tämä "rakkausteema" jotenkin muutenkin näkyisi pöydissä. Vaikka en sydämistä oikein muuten innostukaan, niin miten jos servetit olisivat sydämen malliin hienovaraisesti taitellut? Sitten pöytään tulevat tietysti paikkakortit ja pöytäohjelmat, jotka varmasti nekin tulevat olemaan aikaslailla simppelit.


Kuva: Weheartit

2 kommenttia:

  1. Mä olen myös viimepäivinä talletellut ihania kattauskuvia ja suunnitellut postausta niiden pohjalta. Selkeästi alkaa tuntua siltä, että häät lähestyy ja tällaisiakin asioita voi alkaa miettiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan tulee palattua aiheeheen enemmän sitten lähempänä, mutta on vaan ihana katsella kauniita kuvia <3

      Poista