perjantai 23. maaliskuuta 2012

Kihlakuvaus?

Ensinnäkin anteeksi kovasti hidastuneesta bloggaustahdista, vaihdoin juuri työpaikkaa ja aika vain tuntuu katoavan jonnekin mustaan aukkoon, kyllä tämä tästä tasaantuu taas:)

Sitten itse asiaan. Koska niin meistä ei miehen kanssa ole kuvia yhdessä kovinkaan paljoa (tai no onhan niitä joitain, mutta ne on kyllä niin kamalia, etten edes itse halua niitä pahemmin katsella) olemme (tai no tässä tapuksessa täytyy kyllä myöntää, että minä olen...) ajatelleet, että voisimme ottaa jonkinlaisen session jo ennen häitä, ikäänkuin kihlakuvauksen. Siihen on päässäni muutamakin syy. Ensinnäkin voisi saada materiaalia kutsuihin, toisekseen jonkun kivan kuvan ehkä seinällekin ja kolmannekseen, se olisi hyvää kuvausharjoitusta itse hääpäivää varten.

Minä olen sellainen linssilude, että jos en näytä aivan idiootilta joka kuvassa (siis miten tämän naaman voikin saada niin kummallisen näköiseksi kuvissa) niin sitten silmäni ovat kiinni melkein joka kuvassa. Ajattelinkin siis, että sessio kuvaajan kanssa voisi lievittää jännitystä kuvauksen suhteen itse hääpäivänä. Olen ajatellut jotain aika klassista, mutta eikös vaan olisi tällainenkin kuvaushetki ainakin jännittävä jos ei muuta ;) Ainakin täytyisi tuntea itsensä rennoksi kuvaajan edessä...



Kuvat: lovewedbliss.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti