perjantai 11. toukokuuta 2012

Täydellinen huntu

Olen yhä enemmän lämmennyt ajatukselle hunnusta, joka sitten otettaisiin pois iltajuhlaa varten. Olen kuitenkin epäröinyt haluamani kampauksen ja huntujen kiinnitysmekanismin välillä. Kampakiinnitys kun nyt ei vaan oikein istu banaaninuttura/beehive-kampaukseen. Ja sitten näin alla olevat kuvat, siis juuri noin minä haluan huntuni kiinnitettävän ja just tuollaisen hunnunkin! Mistä tollaisia saa ja toimiskohan toi vaikka huntutyllin reuna olisi vain leikattu eikä lainkaan päärmätty? Oiskohan tässä nyt sitten se häiden DIY osuus?



Kuvat: seanc.posterous.com

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Eiks ookin! Mä en ole missään pukuliikkeessä nähnyt tollaista, mutta ehkä netistä saa tai sitten tosiaan tekis itse.

      Poista
  2. Eikös tuollaisia huntuja sanota mantilla-hunnuiksi? Näin ainakin muistelen kuulleeni.

    VastaaPoista
  3. Erilainen ja jotenkin todella herkkä. :)

    VastaaPoista
  4. Voi muuten olla! Jotenkin oon yhdistänyt mantilla-hunnut vain niihin pitsireunaisiin:)

    VastaaPoista