keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Mitä mä nyt oikein teen sille puvulle?

En ole vielä päättänyt. Siellä se roikkuu makkarissa edelleen ovenkarmissa. Hyi minua, en ole käyttänyt sitä vielä edes pesulassa... Vaikka eipä se oikeastaan ole edes likainen, helman alapuolella vähän likaa. Ehkä se vaan nyt pitäisi pesettää ja myydä, onhan mulla siitä kuvia vaikka kuinka paljon ja luovuin kuitenkin jo siitä iltapukusuunnitelmastakin (on uudet suunnitelmat...). Mutta sitten se kastemekko. Musta idea oli niin ihana, että haluaisin ihan vähän edes puvusta säästää. Ai miksi miksi, en pyytänyt sitä helmasta leikattua pitsiä itselleni!

Jos myisin sen niin tuo Stilissiman Hannan perustama Lovebirds voisi olla kätevä vaihtoehto. Ei tarttisi itse sähelöidä myynnin kanssa (laiska kun olen). Sieltä oltiin yhteydessä mailitse ja esiteltiin hommaa. Mun puku sopisikin sinne todennäköisesti myyntiin. Aaaa.. Mitä mä teen? Ehkä muhin tämän kanssa kuitenkin vielä hetken ja käytän sen puvun siellä pesulassa heti kun jaksan sen jonnekin raahata. Minne mä vien sen? Ongelmaksi muodostuu lähinnä laiskuus... Voisko joku hakea sen meiltä kotoa, pesettää sen ja tuoda takaisin?

Kuva: Timo Idänheimo, ethän kopioi!

8 kommenttia:

  1. Kiitti, mä pistin tonne jo mailia! Se vaan mietityttää, kun laahuksen alapuoli jäi mulla pesetyksestä huolimatta likaiseksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hjuvahjuva! Teilläkään kun tuskin turhan paljon tilaa on tällä hetkellä hääpuvulle, joka titenkin on ah niin tarpeellinen siellä kaapissa :D

      Poista
  2. Jos tuot sen Lovebirdsiin myyntiin, niin voit jättää samalla meidän kautta pestäväksi. Ja muuten laitoin sulle tulemaan postia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm.. saatan hyvinkin olla ylipuhuttu, kunhan vaan nyt teen tämän eroprosessin sen kanssa ensin :D

      Poista
  3. Tosi kaunis puku kyllä!!! Ihana toi selkä ja laahus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Se oli kyllä aivan ihana ja just mun näköinen puku :)

      Poista
  4. Mä mietin YHÄ ihan samaa, että mitä sille puvulle tekis. Pari tyyppiä on käynyt sovittamassa joskus syksyllä, nyt en oo tehnyt asialle yhtään mitään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis jos meinaa pukunsa myydä niin toi Lovebirds kuulostaa kyllä laiskan ihmisen vaihtoehdolta. En olisi uskonut että kokisin tällaista jotain luopumisen tuskaa hääpuvun suhteen :D

      Poista