perjantai 26. lokakuuta 2012

Hiusinspiraatiokollaasi

Vaikka olenkin postaillut tänne jo hiusajatukseni jo aikas moneenkin kertaan niin tein nyt kuitenkin vielä tällaisen kollaasin, jotta voin sitten demonstroida kampauksen tekijälle yhdellä kuvalla toiveeni, tai siis viidellä kuvalla. Siisti yksinkertainen beehiven ja banaaninutturan sekoitus, ei liian sliipattu, mutta ei kuitenkaan mitään irti roikkuvia osioita. Tarvitsen varmaan aikaslailla tavaraa tuonne lisää (viime viikonlopuna Hanna laittoi juhlakampaukseni sisään sukkahousut... Tästä linkinkistä näette mitä jotkut muut käyttävät täytteenä...). Kysyn sitten kampaajalta, että valkkiko laitetaan vai pitääkö ruveta lisää hiuksia hankkimaan. Varatessani kampaaja/meikkaajan sovimme, että soittelen loppuvuodesta sitten koeversioista. Milloin on teidän mielestä loppuvuosi?


6 kommenttia:

  1. Tykkään kovasti tuosta Eva Longorian päässä olevasta nutturasta! Nätti! Ja eikös ne sukkahousut toimisi hääpäivänäkin? ;) Mä voin säästää sulle parit rikkinäiset jos nätisti pyydät, mutta vain sillä ehdolla, että saan vastalahjaksi vessapaperirullia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi, mä yritän keräillä sulle niitä, pitää laittaa joku kassi vessan ovenkahvaan, jotta muistais! :)

      Poista
  2. Mun lemppari on tuo mustavalkonen :) Mä mieltäisin loppuvuoden johonki marraskuulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos mulla olis otsatukka niin mustavalkoinen kuva olis niin mun täydellinen kampaus :) Siinä on rentoa fiilistä klassisuuden lisäksi.

      Ja ehkä sitä vaikka marraskuun åuolivälisää kehtaisi soittaa sille meikkaajalle :D

      Poista
  3. Lankakerä nutturaverkossa hiusten sisällä on kans kova sana! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ajatella, että joskus ajattelin, että noi kampaukset tehdään aina vaan omilla hiuksilla, mutta kyllä nyt viimeaikoina on paljastunut, että hiuksiin tungetaan kaikkea lankakeristä ja sukista pesusieniin... Hiukeeta! Selitin tässä vähän aikaa sitten miehelle, että se ei välttämättä uskokaan mitä mulla on tukassa sillon häissä. Ajattele kun siinä alttarilla kuiskais "kulta, mulla on pesusieni päässä." :D

      Poista