tiistai 15. tammikuuta 2013

Hiuskoriste + korvikset

Mietiskelin tätä korvikset plus hiuskoristeasiaa eilen sovituksessa (puku mahtui, jee, olihan se vähän napakka, joten sentin tai kahden poistuminen vyötäröltä ei haittaisi...) ja ihan hyvältähän se yhdistelmä  näytti. Siitä huolimatta olen edelleen miettinyt pitäisikö hiuskorun kanssa olla sittenkin yksinkertaiset helminapit (kuten kollaasin vasemmassa yläkulmassa). Toisaalta eismerkiksi vasemman reunan keskimmäisellä morsmaikulla on näyttävä hiuskoriste ja roikkuvat korvakorut, eikä sekään hullummalta näytä. No on ihmisellä suuret ongelmat... Toisaalta kun mun kirkkaat swarot vaan nyt on aivan  ihanat, mutta päässäni kuitenkin kolkuttelee ovatko ne sittenkin liikaa yhdessä sulkapannan kanssa. Ensiviikon tiistaina minulla on koemeikki ja kampaussuunnittelu, joten hommaa pääsee katsomaan korujen ja hiuskoristeen kanssa myös silloin. Jos se vielä silloinkin häiritsee yhtään niin sitten pitää harkita niitä helminappeja. Tämä epävarmuus johtuu varmaankin siitä, että käytän hyvin harvoin roikkuvia korvakoruja muuten kuin siten että hiukseni ovat auki.


Kuvat: StyleMePretty

2 kommenttia:

  1. Riippuu varmastikin kokonaisuudesta. Lähtökohta voisi olla, että jos on hiukset kiinni, niin roikkuvat kävisi siihen upeasti. Mutta kokonaisuus ratkaisee, ettei tulisi sellaista vaikutelmaa, että korvakorut ja hiuskoriste riitelisivät keskenään. Helminapit on toki varma valinta ja jos tuntisit olosi paremmaksi ja ne ovat enemmän tyyliäsi, niin toki, toki. :) Toivottavasti tästä oli apua! Ja tämähän oli vain miun, yhden naisen, näkemys. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on niin vaikeeta :D kun alunperinhän mä nimenomaan halusin koruihin sitä blingnligiä ja ne mun swarothan on just ihan hillityt, mutta kuitenkin musta nyt tuntuu, että napit olisivat aavistuksen tyylikkäämpi vaihtoehto ja eihän mulla edes ole helminappeja :D Äitillä on, pitää kysyä saisinko kokeilulainaan niin ehkä mä sitten osaisin päättää...

      Poista