perjantai 7. syyskuuta 2012

Hunnulla tai ilman

Olen painiskellut päässäni tämän huntuasian kanssa. Olen nyt hiukan kallistumassa sille puolelle, että en tahdo huntua, ja jos sellainen tulisi, se olisi birdcage eikä perinteinen pitkä. Pukuni selkä ja laahus ovat sen verran upeita, että olisi sääli "peittää" yksityiskohtia kirkossa, missä ne nimenomaan pääsisivät oikeuksiinsa. Kun juttelin äitini kanssa aiheesta kuulosti hän kovin pettyneeltä, että en sittenkään tahdo huntua. Mikä siinä hunnussa nyt muka on niin tärkeää? Ja mitä enemmän olen surffannut netissä sitä epävarmemmaksi olen tullut myös birdcage hunnun suhteen. En kuitenkaan haluaisi pitää huntua kuin kirkossa niin  miksi sitten vaivautua, en edes tiedä sopisiko se tyylillisesti minulle. Olisi vaan paljon helpompaa etsiä se mahtava hiuskoriste, joka voisi sitten olla paikallaan koko ajan tai sitten antaa kampauksen ihan yksin puhua puolestaan ajattomalla tyylikkyydellä ja unohtaa kaikki kikkailu. On tämä vaan vaikeaa...

Kuva: Bridal Musings

Kuva: United With Love

Kuva: United With Love

Kuva: Pinterest

4 kommenttia:

  1. Mä on kans niitä naisia, jotka ei tunne huntua omakseen, ei minkäänlaista. Näyttävä hiuskoru on mun juttu :)

    VastaaPoista
  2. Taivun myös hiuskorun suuntaan. Jostain syystä pidän huntua jotenkin kornina näkynä itselläni, kun olen yli kolmekymppinen morsian.

    VastaaPoista
  3. Onneksi hiuskoruja on niin moneen lähtöön että varmasti löytää mielusen:)
    Mä en kans oikein näe huntua itselläni, kahen lapsen äidillä :D

    VastaaPoista
  4. Itseasiassahan olin hetken jo ihan sitä mieltä, että se huntu olisi aivan mahtava idea, mutta jotenkin nökönuukaluonteeltani kun olen niin tuntuisi ihan pöljältä ottaa huntu vain kirkko-osuutta varten kun en nyt aivan hullaannuksissani siitä kuitenkaan ole. Hiuskoriste vai ei mitään jää vielä nähtäväksi :)

    VastaaPoista