tiistai 19. kesäkuuta 2012

Meikki ja kampaaja varattu, eikä vain minulle

Meikin ja kampauksen minulle tulee tekemään Riina Laine! Jee :) Ajattelin olevani ihan superaikaisessa kun jo kesän alussa aloin kyselemään, mutta kävi ilmi etten edes ollut. Kyllä aikaiseksi menee nämä varaukset... Kuten otsikkokin kertoo niin Riina ei tule paikalle vain minua varten, vaan myös kaasoni hiukset ja meikki laitetaan aamulla Riinan toimesta. Tämä siksi, että  onhan se kiva sitten valmistautua yhdessä vaikka hiukan kuohuviiniä maistellen ja Riina saa siten varattua meille koko päivän, niin ei tarvitse jokaista aikataulun palasta löydä ihan heti lukkoon. Riina on tehnyt yhdelle ystävälleni hänen häihinsä tatuoinnin ymäpärille rakennetun ihomaalauksen/ihokorun, sen lisäksi olen kuullut hänestä palstoilla paljon hyvää ja erityisesti sen, että kyseessä on hyvä tyyppi, joka kuuntelee asiakkaan toiveita herkällä korvalla. Jännityksellä jään odottamaan tapaamista koeversioiden merkeissä, joiden ajankohtaan palataan sitten loppuvuodemmalla.

1 kommentti:

  1. Riina on mahtis! Olen siis saanut muutaman kerran olla hänen laitettavanaan teatteriproggiksissa :)

    VastaaPoista