lauantai 9. kesäkuuta 2012

Anteeksi, mutta luulin teitä vanteeksi

Heheh, eikös ollutkin erittäin kekseliäs otsikko. No, siitä huolimatta aiheeseen eli vanne. Minä en vaan halua vannetta, en tahdo. Yhdessäkään hääpukuliikkeessä, jossa olen käynyt ei ole ollut kuitenkaan mahdollista sovittaa pukuja pelkän tyllialushameen kanssa tai sitä ei ainakaan ole ehdotettu ja jos olen sen perään varovaisesti kysellyt niin vastaus on aina sama. Vannetta tyrkytetään kaikenlaisilla perusteilla, kuten että ilman sitä voi olla kuuma (ihan kuin sellaista ongelmaa voisi varsinaisesti talvella olla... ainakaan jos on sellaista tyyppiä, jolla yleensä on Suomessa kesälläkin kylmä) tai että ilman sitä on vaikea liikkua (minun ei ole ollut vaikea liikkua isossa vanhojentanssipuvussani eikä isoimmassa iltapuvussani, joissa ei ole missään ollut mitään vanteita vaan pelkkää tylliä metritolkulla, joten joopajoo). Ongelma kuitenkin on, että en pääse sovittamaan pukuja haluamani tyyppisen alushameen kanssa, jolloin en tietenkään voi mitenkään etukäteen tietää toimiiko se vai ei. Olen menossa tänään käymään Stilissimassa sovituskierroksella ja tällä kertaa aion vahvasti sanoa, että en aio ottaa vannetta ja haluaisinkin kokeilla pukuja joko ilman alushametta tai pelkällä tyllillä. Saa nähdä onnistunko vakuuttamaan myyjät aikeistani :)

Demonstroin teille nyt lopuksi vielä syyn vannekammooni. Haluan nimittäin näyttää hääpäivänä istuessani tältä:

Kuva: yesbride.com

Tai tältä:

Kuva: WeddingInspirasi


En halua yhtään kuvaa, jossa helma menisi näin:

Kuva: WeddingBee

Enkä varsinkaan halua että käy näin:

Kuva: Google kuvahaku




3 kommenttia:

  1. Ihana tuo ensimmäinen kuva, ymmärrän hyvin pointtisi, toivotaan että löydät ja saat vanteettoman unelmapuvun :)

    VastaaPoista
  2. Minä en myöskään missään nimessä aio pukea päälleni vannetta. Ei vaan passaa mun tyyliin sitten tippaakaan. Tsemppiä sovituksiin (:

    VastaaPoista
  3. Mullekkaan ei missään nimessä tule vannetta pukuun, koska todennäköisesti puku on vain puoleen sääreen ja sehän olisi ihan hirveän näköinen istuessa vanteen kanssa! Tylliä tylliä!

    Toivottavasti seuraavassa paikassa ymmärtävät yskän ja saat sovittaa tyllin kanssa! :)

    VastaaPoista