maanantai 20. helmikuuta 2012

Vähän erikoisempia hääkuvia

Hääpotrettien ei ainakaan kaikkien tarvitse olla perinteisiä vaan on sallittua pitää myös hauskaa. Emme ole sulhasen kanssa vielä pohtineet aihetta laisinkaan, mutta kun törmäsin näihin kuviin, en vaan voinut olla jakamatta niitä :) Koska olen myös ratsastaja niin olen joskus haaveillut ylemmän kuvan tyyppisestä hääkuvasta, mutta no joo, en ehkä laittaisi sulhastani ratsaille. Se ei välttämättä päättyisi hyvin... Alemman kuvan hassuttelu ei ehkä ole tyyliäni, mutta kuva on ihana <3

Kuva: thecharitywedding

Kuva: loveandlavender

5 kommenttia:

  1. Täällä toinen heppatyttö ilmoittautuu! Ihan ehdottomasti haluan yhteen hääkuvaamme myös hevoseni. Tämä tosin toteutetaan sitten häiden jälkeen, hääpäivälle se ei oikein ole mahdollista. Ja sama täällä. En aio pakottaa miestä ratsaille, jos ei onnistuta etukäteen harjoittelemaan siten, että ollaan siellä hepan selässä yhdessä. Tuskin onnistutaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole omia hevosia, mutta sellainen löytyisi kyllä käyttöön jos tarvitsisin :) Kerran näin sellaisen hääkuvan, missä morsian hääpuvussa ja sulhanen puvussa hyppäsivät samaan aikaan esteen mustavalkoisessa kuvassa siten, että morsiamen hevonen oli musta ja sulhasen kimo... Se on kauttaaikain ollut mielestäni upein hääkuva minkä olen nähnyt. Ei tarvitse varmaan kertoa, että molemmat olivat hevosammattilaisia :)

      Poista
    2. Voi on varmasti ihan mieletön kuva! Et sattuisi muistamaan mistä se löytyisi? Mun hevonen on harmaa (paitsi kimoutuu hurjaa vauhtia), eli sehän on vähä niiku mustan ja valkoisen välistä, joten voidaan molemmat kivuta sen selkään :D Mutta ehdottomasti peukkua ajatukselle ottaa kuvat heppojen kanssa!

      Poista
    3. Sitä kuvaa tuskin löytyy mistään julkisesti, sillä olen nähnyt sen kyseisen pariskunnan olohuoneessa :) mutta jos sulla kerran on ihan oma hevonen, niin musta silloin se suorastaan vaatii, että otatte kuvia niin, sillä heppahan on osa perhettä :)

      Poista
    4. Aa aivan :) Olen ihan samaa mieltä ja me kyllä ihan ehdottomasti niitä kuvia hepan kanssa tullaan ottamaan! Vaikkapa sitten Trash The Dress-tyyppisesti :)

      Poista