sunnuntai 26. helmikuuta 2012

One Lovely Blog

Sain tämän tunnustuksen ensin ihanaisen Wedding Rouletten bloggaajalta Kristalta ja sitten myös uudehkolta bloggaajalta Lilyltä, joten päätimpä sitten raapustaa vastaukset kuitenkin :)



Tehtävänä on:
1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2. Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle. (ja koska olen todella laiska laitoin kaikkien muiden tavoin vain viidelle bloggaajalle)

Ja sitten niihin faktoihin, lyhyestä virsi kaunis:
1.  Olen 157 ja puoli senttiä pitkä
2.  Olen jossain määrin (eli ihan täysin) hurahtanut Minna Parikan kenkiin (omistan niitä jo kolmet...)
3.  Kokkaus on minulle jossain määrin enemmän harrastus kuin pakollinen ruokahuoltotehtävä
4.  Pelkäään hämähäkkejä siinä määrin, että jo pelkän kuvan näkeminen saa minut hätkähtämään
5.  Valmistuin diplomi-insinööriksi viime vuonna
6.   Rakastan romanttisia juttuja, mutta silti se olen aina minä, joka tuppaa unohtamaan tärkeät               päivämäärät
7.  New York on lempikaupunkini maailmassa jo yhden käyntikerran perusteella ja toivoisin voivani joskus asua siellä
Niin ja siis koska mulla ei ole hajuakaan ketkä kaikki ovat jos tämän saaneet ja käytännössä kaikki seuraamani blogit on melkein mainittu niin heitin tähän nyt random listan

1 kommentti:

  1. Kiitos haasteesta :)

    Ja aika hauskaa, mäkin oon 157,5cm pitkä! :D Ja myös pelkään hämähäkkejä aivan järkyttävän paljon. Oikeesti, pitäs varmaan mennä joskus johonkin pakkohoitoon tän pelon kans, hah!

    VastaaPoista