keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Huomenlahjat

Takaisin taas, flunssan kourissa kotona ei oikeen mitään pysty tekemään niin viimeistelempä sitten vaikka näitä postauksia :)

Lahjojen saaminen on kivaa, joten ylläripylläri syötinkin miehen päähän ajatuksen huomenlahjoista. Me emme tosin lähteneet ihan täydelle yllätyslinjalle vaan mietimme yhdessä, mikä voisi olla kivaa. Lainaan DNA:n mainosta:

En halua valittaa, mutta joka joulu vaimo kysyy mitä mä haluan lahjaksi. Sitten mä kerron ja se ostaa jotain muuta. Koska jos mä saisin sen mitä toivoin, se ei kuulema olisi yllätys. Eli ainoa mahdollisuus saada se mitä haluan, on toivoa jotain muuta, niin silloin voi vahingossa saada sen mitä halusikin.

Meillä ei harrasteta tällaista arvailua, joten mies sai lahjaksi jo pitkään haaveilemansa kunnolliset aurinkolasit elikkäs tässä tapauksessa Raybanin New Wayfarerit ja mitäs minulle paketista kuoriutui? Jo aikoinaan Design messuilla bongaamani First Crushin laukku uniikkina (tai no kaikkihan ne on uniikkeja) minua varten tehtynä versiona! Ihana mies! Mies oli itse valinnut takapuolella olevat tekstit ja kuvat ja sisälle on laitettu meidän hääpäivä ja nimet <3

Tämä kuva on First Crushin ottama, mutta kuvassa on siis minun laukkuni :)

2 kommenttia:

  1. Tuo laukku on kyllä niin makee! Livenä vielä makeempi ku kuvassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä niin ihana, ja ihan just mun juttu <3

      Poista